Aprén a elaborar estratègies de Màrqueting Digital exitoses i rentables
Es veuran claus per a crear campanyes efectives, promocionar-les a les plataformes adequades i monitorar la seua rendibilitat
el jueves, 11 de abril de 2019 de 09:30 a 11:00
Dónde:
Edificio Quorum I - Parque Científico UMH.
Salón de Actos
Avda. Universidad s/n, Edif. Quorum I
Elx/Elche (Alicante)
Contacto:
[email protected] | www.parquecientificoumh.es
Donar a conéixer les claus per a elaborar estratègies de Màrqueting Digital efectives, exitoses i rentables. Aquest és l'objectiu del Desdejuni formatiu "Elegeix on invertir els diners en la teua estratègia de Màrqueting Digital" que ha organitzat el Parc Científic de la UMH.
Quan? Dijous, 11 d'abril
A quina hora? 09.30 hores
On? Sala 1. Edifici Quorum III. Campus d'Elx.
Qui és el ponent? David Gil, CEO i cofundador de l'empresa Tres Tristes Tigres
Com m'inscric? Assistència gratuïta prèvia inscripció en el formulari.
Quins continguts es tractaran?
- Estratègies digitals per a la creació de campanyes de Màrqueting efectives
- Alineació amb els objectius empresarials per a crear consonància
- Aspectes fonamentals previs
- Estil de les comunicacions
- Públic objectiu
- Buyer persona
- Plataformes disponibles per al llançament de campanyes publicitàries.
- xarxes socials: Twitter, Instagram, Google o Facebook Ads, etc.
- Avantatges i inconvenients que ofereixen cadascuna d'elles segons el producte o servei a promocionar.
- Estratègies i tipus d'inversions més recomanable.
- Seguiment i control de la rendibilitat
- Indicadors clau del rendiment o Key Performance indicator (KPI per les seues sigles en anglés)
Reunions bilaterals
Una vegada finalitzada la jornada, s'organitzaran reunions bilaterals amb el ponent per a comentar casos particulars. Els interessats en mantenir aquest encontre hauran de sol·licitar-ho prèviament per mitjà del formulari d'inscripció.
David Gil és CEO i cofundador de l'empresa de disseny web i Màrqueting Digital Tres Tristes Tigres. Aquesta agència, activa des de fa més de 17 anys, treballa a escala nacional i internacional en diferents sectors amb empreses de referència com Santillana o Prisa.
marketing digital publicidad campañas publicitarias facebook twitter instagram google ads tres tristes tigres buyer persona KPI rendimiento rentabilidad
27/03/2019 14:07 | FundacionQuorum